18. prosinac, 2010

Vodič za zdrave blagdane Oprahina savjetnika dr.Oza

Uz stres, šoping, alkohol te gomile slatke i masne hrane tokom blagdana ostavljaju posljedice na formu, ali i raspoloženje, kaže dr. Mehmet Oz, čest Oprahin gost. Mali i praktični trikovi djeluju protiv umora i bezvoljnosti, a kako bi blagdansko vrijeme prošlo bez loših posljedica, ne morate se odricati omiljenih specijaliteta. Samo pažljivo dozirajte šećer i mast koji osim što debljaju, opterećuju probavu i otežavaju san. Birajte namirnice koje popravljaju raspoloženje poput čilija i kakaa, a protiv mamurluka se oboružajte “bakinim specijalitetima” poput juhe od rajčice ili piletine. Šaka oraha ili maslina prije odlaska na zabavu povećat će otpornost na alkohol.

>>Kremasti kolači s margarinom ubojice su dobre linije, pa se bolje zasladiti suhim voćem, orasima, lješnjacima ili bademima.

>>Gazirani sokovi sadrže skrivene šećere. Budući da provociraju inzulin, potiču glad. Jednako djeluje i pivo, koje potiče dehidraciju i želju za jelom. Bolje je odabrati čašu do dvije crnog vina, mineralnu vodu koja obiluje magnezijem ili svježe cijeđene sokove te juice.

>>Tuna je odlična za srce i krvne žile i podiže raspoloženje, odlična je i  piletina, orašasti plodovi, suho voće i kokos kojim se posipaju čokoladni kolači ili musli za doručak. Kava i alkohol će dignuti energiju, ali je i vrlo brzo spustiti.

i….da; ne zaboravite na tjelesne aktivnosti…barem žustro hodajte, ako već  ne želite vježbati za blagdane .

……zdravi i veseli  bili !

BONAVENTURA